Monday, May 24, 2010

laki xsalah kot...


urm..mlm ni ak nk carutka ape ek??hehehe..topic masih same kot.." kepada pompuan2 bername gf "ngee..sori r ek kpd readers yg bosan ngn entry ak sejak 2 menjak ni..mood mmg dlm proses penyelidikan ttg pompuan2 ni..hehehe..so kali ni ak nk citer sket ttg " ssb2 si lelaki a.k.a BF korang ni noty2 @ jadik kaki pompuan"hahaha..amcm??best x tajuk die??tu baru tajuk tu...pasni korang bace ek...yg pompuan2 nanges r tgk...hik3..mmg ak sengaje memerah otak sejak menjak ni tuk pk hal2 camni..khas tuk lelaki di luar sane..kiter xbersalah!!!yehaaa...hehehehe....

Pertama, mungkin sebab kaki dia tak cukup bulu, atau pun dia selalu cukur bulu kaki, ( nk jadik nyah kot ) sebab tu nampak licin macam kaki perempuan. Err okok tak tak, memain jerk..ngeee... pade ak x semua lelaki macam tu...(termasuk ak r kn ) Kalau nakal-nakal n noty2 sket suka kacau2 pompuan tu lumrah r bg laki macam tu... ak pon suke gak kacau2 pompuan ni...saje jek..tp x semua lelaki macam tu...cth ak ni..ahaks.. Kadang-kadang kita nampak je dia suka kacau2 perempuan, tapi dia sekadar suka-suka je... Tak lah sampai nak curang ke apa... Atau erti kata lain, isi masa lapang. Heh...sbb laki cam ak ni setie taw!!!

seterusnya ak nk kate, salah perempuan jugak..Gado sket, terus mintak putus, terus mintak cerai....Gado sket terus pergi sembunyikan diri...Yang dah kwen pergi balik rumah mak bapak...( yg xkwen pon de gak ) Yang belum kwen, pergi lepak rumah kawan. Kononnya nak lari dari masalah...tol x??kn??kn?? Ingat lelaki suka kew ?? Ingat lelaki nak layan ek?? Ingat lelaki nak pujuk ek?? Heh... Kalau dah selalu sangat buat tindakan ikut perasaan, lelaki pun carilah kehidupan yg lain. Lagi enjoy... Lagi best..hehehe..tu korang r...ak x ek..ak dok diam jerk setia pd yg satu..ahaks...ngee...

p/s : Pesanan untuk perempuan: Bawaklah bersabar. Jangan cepat naik angin sangat. Cool kan keadaan. Lepas tu discuss secara comel. Cipta memori indah. Kan lagi best?tol x labu???

...urm....




9 comments:

Ann said...

sbb tu kuasa jatuh talak pd lelaki...haha

flyz said...

luahkan apa yg terpendam...release c,kit..

Sofi said...

agree ngan flyz :)

HairiAks said...

Ril.. pempuan naik angin mesti ada sebab.. u ingat dia suka2 nak naik angin? maybe dia dtg moon kot..
haha

@reltzsensei said...

ann : tol tu ann..de hikmah disebalik kejadian Allah kn?

@reltzsensei said...

flyz & sofi: ni tgh realese r ni..tp secare halus...hik3..bole kn?kn?

@reltzsensei said...

hairie: esh..i xbole terime sbb tu r rie..mama i pon pompuan gak...tp die xpnh nk mara i sbb bende tu..pompuan skg manjew sgt kot...hik3...

HairiAks said...

Ril..agaknya dia kurang kasih sayang kot.. haha
So, dengan kekuatan bulan akan bg dia mood..
hahaha.. boleh?

@reltzsensei said...

hairie : wekk..bukan ne kuat?matahai kuat r..hik3...