Saturday, May 1, 2010

antara kau & ak

bb..

b nak bgtau yang paling b sayang adalah bb. mungkin bb da bosan dgr b ckp menda ni hari-hari tapi inilah kenyataan nyer.. bb.. walaupun b selalu marah bb, tp dlm hati b sgt sayang.

b marah sbb b terlalu sayang bb sampai tak tau nak buat apa lagi.. b boleh giler sbb sayang kat bb sgt. b suka kalau bb ade selalu dgn b, b tak dapat terima, b sakit hati dan risau sgt jika bb pergi kat orang lain..

bb..

b sekarang sedang mbina hidup sendiri.. harap bb paham. banyak kelemahan b sekarang. b tak mampu nak wat bb hepi2 mcm couple lain.. kadang2 b terasa bila tgk orang lain dapat jejalan dgn pasangan mereka tapi b tak mampu nak buat macam tu.. b cuma mampu mengatakan yang b sayang bb.. itu je yang mampu b jamin.. b sekarang benar2 berada dibawah.. cuba untuk bangun semula.. b telan segala yang pahit sehingga b jumpe bb yang benar2 memberi b kekuatan untuk bangun semula.. terima kasih pada bb..

bb..

b bukanlah sesiapa pun.. tapi b ikhlas sayang kat bb.. sumpah yang b ikhlas sayang bb.. b minta maaf atas segala yang telah b buat pada bb. segala kekurangan b harap bb terima.. inilah diri b.. b harap, dengan kekuatan yang bb bekalkan pada b dapat menjadi tulang belakang kejayaan b..

bb..

mase kat kampung nnt jangan lupe b.. jaga diri baik2.. ape2 pun b mintak dgn bb msj la b setiap hari.. walau sibuk macamane pun msj lar bgtau.. jangan biar b terfikir2 apa yang bb buat.. janji dgn b sayang..

ni jer yang b nak cakap.. b tak mampu nak ckp dgn mulut.. harap bb maafkan b.. dengan cara ni jer b dapat luahkan semua.. ape2 pun jaga diri bb baik2.. simpan hati b baik2.. b da serah segala jiwa raga b kat bb.. jika tak nak, pulangkan semula.. jangan buang merata..

your B..

kate2 antara 2 insan bername B n BB...ia akn mnjadi kenangan kiter bersama smpi bile2...

4 comments:

EDDY DY said...

sedih gak citer ko...sapa BB tu?

@reltzsensei said...

urm..org yg sgt istimewa..yg xmgkin ade peganti..ngee..

HairiAks said...

I rasa kenal sape org tu..huhu
romntiknya ayat... ho3

@reltzsensei said...

hehehe..syhh..diam2 taw...i mmg romentik pon..ngeee...