Monday, May 24, 2010

ak bermimpi...



urm...mlm td ade agak pelek sket..pe xnyer..klu si prince hairi mimpi antu...ak lak mipi baju terbako...klu mimpi prince hairi tu xdela mksd sgt kot..sbb die terbawak2 n terpengaruh ngn kenakalan si shin chan yg cumel tu..tp mimpi ak ni agak buruk sket tafsirannyer...setelah menyemak di dalam 3 buku utama tafsir mimpi yang sahih ( dikeluarkan oleh ulamak2 islam timur tengah n indonesia ) ak dapati bahawa mimpi ak itu membawa alamat yg ak akn ditimpa kesedihan dlm mase yg terdekat ini..(erk.. skg pon ak tgh sdey ni )..ak ni kkdg agak obses ngn tafsir2 mimpi ni..memandangkan atok belah mak ak pon pakar dlm hal ni n dia mmg amalkan..w,pon tidak terlalu taksub tp ckop sekadar menjadi panduan jerk..( pesan atok ak tu )...ak pon ikutla ckp die tu..agipon umo die dh dekat seratus lbh kot..so bykla pengalaman idop die..so berbalik pd mimpi ak tu...betol kew tafsiran die?klu betol kesedihan camne?urm...tp ak mmg dpt jangkekan yg dimksdkan dgn mimpi tu..ak akn cbe hadapi dgn aty yg terbuke..ak akn cube terime seadanya..mgkin makan mase yg lame tuk ak stabilkan diri..tp ak redha jerk..amin...ngee...urm..

9 comments:

HairiAks said...

i rasa mimi tu permainan tido je....
abis klu mimpi antu... same je.. tanda dia kita dah lama x jumpa antu rite?
So, u time mimpi tu ada air smyg x?
bebas dr hadas kecil & besar?

@reltzsensei said...

hairie : urm..aer semayang tu xde r..tp bebas r dari hadas segala hadas..dh mandi wajeb dh..ngeee...

HairiAks said...

Ril.. kalau mengikut teori i..
benda tu mainan tidur je..
so, jgn nak pikir sangat...
insya Allah x da apa2 kot....

@reltzsensei said...

hairie: i harap camtu r...tp i kn mmg tgh bersedey ni..huk3..nk bce shy shy u r...msti chill blk..ngeee...

BasH said...

mimpi hanya mimpi..aku siap mimpi tgk accident..pastu org2 dalam dia semua anggota badan dorg putus2...pergh...hehe..gara2 baru pas tgk movie horror..kehkeh..always see the darkness..

@reltzsensei said...

bash : kkdg mimpi ni btol bash...kkdg die bg kiter petunjuk mase depan..cme jgn terlalu percaye dh r...hik3...wa ngerinyer mimpi excident???berdiri lak bulu rome..ngeee...

Daniel said...

Ho3.. Mimpi ye..
selamat x basah kan.
ngee..

Ann said...

aku igtkn mimpi basah td...hehe

nnti kalo aku mimpi nk ko tafsir, leh x? tp dh lame ar xmimpi, kalo mimpi pun, aku xigt pe yg ak mimpi..hehe

@reltzsensei said...

danny : hahaha..bukan mimpi basahla danny...hik3...

ann : esh ann..klu mimpi basah xmola post kt blog..malu ah...ngee...bole2..nnti ak cbe carikkan tafsir mimpi ko tu ek..hik3...