Monday, November 16, 2009

raye tahun 09


ni la aku..hehehe..berbaju kaler purple...rasenyer akula yg plg hot mase dlm mejid tuk semayang raye..huhuhu

ni mkcik aku..die kate lmbt sgt nk tggu sate masak di bakar..so die pon goreng ats kuali...hahaha..hantam sajalah...pelik tp benar..

tgk r...bukan takat bunge api...mercun halau antu pon kitorg adew taw..hak3...

hehehe..tu die uncle arel yg encem+cute+shomell yg telah menjadi pemegang amanah bg edaran mercun n bunge api tuk ank2 buahnye...( aku le tu ) hak3...
hehehe..2 org adek aku yg dikerah tenage di mlm raye...cuci ayam dek????

Urm...rasenyer dh lme gak aku x jenguk blog aku ni...yela..sejak raye aritu kot...mklmla bz..mls pon de gak...tp ape2 pon raye ttp raye n raye taun ni rasenyer raye plg meriah tuk family aku...rase xde umah laen selain umah cik usop n cik mis ( mak n abah aku lew ) yg plg meletop...hahha..pe x nyer..siap de bbq..sate..mercun kek 50++ das n mcm2 agi r...yg plg syok aku msh dpt dwet raye sei..huhuh..n aku la yg plg bnyk dpt sbb sku berjaye pow abg2 n akk aku..yehaaa!!!


No comments: