Monday, November 16, 2009

clearence in progress...

urm..ladies n gentleman..arini adalah proses mengemas kini bilik aku..pejam celik pejam celik dh sem 4 aku...sem depan sem 5 lak...so ni la aktiviti we olls setiap ujung sem kt universiti ni..tiap2 kali tukar sem kne tukar bilik...jadah tol r..leceh woo...bukan sikit2 brg aku...de la 1 kontena penuh...so setiap sem la aku kene buang banyak barang...kkdg kasut...note2 yg aku syg..tp xleh nk watpe sbb aku terpakse..ne larat beb nk hangkut sumer...agipon aku kne tumpang umah member yg dok kt lua sane nun..ntah ape reason diorg soh pindah tiap2 sem pon aku xtaw r...nyusahkan tol...tp ape leh wat...kne la akur n follow their rules..dlm rancangan sok mlm aku n roomate aku nk jalankan operasi pemindahan harte2 kami ni...hahahaha...malu sei...sbb aku rase aku sorang je yg plg byk hangkut brg tiap2 sem pndh...pe x nyer..tiap kali blk kg msti ade jer yg aku hangkut dari kg...muahaha...org kate aku cam pompuan sbb byk brg...pedulik hape aku..brg aku...yg pntg aku xpnjm brg korang sbb brg aku is totally complete!!!korang nk kate ape pon lantakla...ADE AKU KESAH SENAH???xde kan??hahaha....over lak aku...hik3..(~_^)..urm..


ni sebahagian dari harte pusake aku..byk agi woo kt lua tu...hik3...




No comments: