Sunday, April 5, 2009

...urm...

urm..jam dh menunjukkan pkol 4.35 am...aku masih agi xleh tdo..penat dh aku pakse mate ni tdo..tp xmo gak die pejam2..pale aku dh start berdenyut2 jer ni...penyakit lame dtg lagi..dh 3 mlm aku camni..byk sgt masalah yg aku hadapi..pas 1 timbul, timbul agi 1...tp ape masalah aku??ntah...xtaw camne nk ckp..tp yg nyata aku mmg xde tmpt nk ngadu..sepanjang idop aku,aku xpernah pon nk cter masalah aku kt org..mgkin segan kot..sbb aku dpt rasekan yg org lain xkan mampu utk menolong aku selesaikan masalah aku ni...plg x pon diorg akan ckp " sabo"..tu je la yg aku selalu dgr...ape yg aku leh wat ble dh buntu nila die..tulis la dlm blog..aku lbh rela menulis dlm blog dari cter kt org...skrg2nyer org yg dpt bce blog aku ni xdela nk bkk mlot tuk ckp " sbo yew "..perkataan yg aku bosan dh dgar...tp kebiasaan org yg de masalah smpi xleh tdo ni ape agi klu bkn masalah cinte rite?urm..camtula...ssh klu dapat pasangan yg xpaham care kiter..kwat merajuk..ske mara2 xtentu pasal..xle dtgor...mcm2 agi r...esok aku de klas...pagi lak tu...kol 8am...tp aku xtdo agi..so camne aku nk gi klas?any suggestion?my suggestion is...ponteng je r...klas pon klas yg aku bosan..urm....urm...urm...

No comments: