Thursday, April 30, 2009

arini 1st may...

arini 1st may 2009...paper aku pon dh abes semalam..wah..lege rase..merdeka untuk seketika..hahaha..so arini aku akn blk kg...but sblm tu akn jln2 kat genting dlu..mgkin esok atau luse baru blk kg...urm..pas abes paper semalam terus open table...tapi kt mamak la plak..xpewla..bedal jerla meggi goreng..hak3...urm..kirenya arini last aku ym..aku tulis blog..wat sem ni r..hehehe...insyaAllah sem depan awl bln 7 on r blk..then klu broadband abg aku de kt umah leh r gak aku layan tenet ni..mlm td tdo pon lmbt..mklumla layan member2 yg seangkatan..mklm masing2 dh gle nk blk dh..huhuhuh..cuti ni gak aku kne wat ROS 2 kt skolah lme aku jerk..jadik r..leh r aku eksyen2 sket kt cikgu lme2 aku...hahha..xdela..aku nk kasi diorg bangge jerk..de gak ank didik die jadik cikgu..huhuhuhu...urm kepade kwn2 sumer aku doakan kiter sumer dpt result yg gempak sem depan!!!huhuhu...

No comments: