Friday, April 24, 2009

sahabat..

urm..dlu aku de sorang teman..teman yg begitu akrab..yg aku dh agp mcm saudare kndung aku sndirik..slalu ikot aku blk kg klu cuti...klu die ssh aku tlg..hatta klu dia xde dwet pon aku sggp bg..ramai gak yg jeles ngn keakraban we oll ni smpi ramai yg memulaukan teman aku ni..yela kwn2 die jeles sbb aku tersangat rapat ngn die ni...nme?tu biala rahsia..tp disini bukan la aku nk ceritakan betape akrabnyer aku ngn die..tapi aku nk bgtaw yg die skg dh benci aku sgt2..dh bertahun2 dia ptuskan hubungn ni...last aku jumpe die ble aku ngn die kua gi bp tgk wayang..tula last aku jumpe die..pastu die terus hilangkan diri tnpe berite..aku puas mencari..dan akhirnyer aku taw die dimana..even no tel die pon aku dh de skg..but the problem is..aku still xbole nk kontek die ni..sbb dia xkan melayan aku dh...sbb npe die mara aku tu aku pon kurang jelas namun aku rase aku taw ape die..aku pnh kol..tp die xangkat..ym xberbalas..then die taw aku de no tepon die,die mesti tuka nnti...mlm semalam aku email die dan die xbalas...tp aku taw die bace email tu...dan aku sedih ngn respon yg telah die tnjukkan..( camne aku taw tu rahsie r )..kne lak kwn baek die sokong pe yg die wat...siap kwn dia tudo aku ni pnce die jadik xelok...sedagkan aku yg terjebak dlm gejala ni sbb die gak...xkesahla tu..tp ape yg aku kesalkan adalah die cepat btol melupakan bende baik yg pnh aku wat kt die..urm...aku xmintak pon die bls...xmintak blk pon dwet yg aku bg..aku cme nk die still conteck ngn aku jer...aku terase syg sgt ngn perhubungan yg begitu baik ni..

No comments: