Tuesday, April 7, 2009

aku xyakin..

adeh...arini aku pnteng klas dato..hahaha...bukan sengaje..tp saket pwot lak...mesti sbb mkn meggi cintan semalam ni...urm...gf?skg ok..ok la kot...sbb aku xyakin yg " ok " tu akan berkekalan..nnti xlme...esok kew...luse kew...tulat kew..mesti jadik balik..mesti majuk agi..mara aku agi...ikut mud die jer..ble die rase ok so heppyla aku...klu die rase x ok, matila aku...urm..skg ni aku layankan jer...die ok,aku layan ok...dia k.o aku wat biase jer..pd aku berdiam diri adalah yg terbaik wat mase ni..kank klu aku yg mjuk gak len lak jadinyer...member aku kater aku ni dh xde ego...???ykew?mgkin kot...ape mkne ego tu sbnrnyer ek??kwat mjuk?xnk ngalah?ske mara2 xtentu pasal?ikut kehendak pasangan jer?ntahla...aku pon xtaw camne nk describe mkne ego tu...terlalu subjektif pengertiannyer...pade aku,aku akan bertindak ikut kehendak semasa dan kemampuan aku..w,pun saket dimate n hati...nmun muke ttp ceria...urm..itulah aku....

No comments: