Saturday, February 12, 2011

masih jelas..ak xpernah lupe..


bb...

bb...

b nk bgtaw org yg plg b sayang adalah bb..mungkin bb dh bosan dengar b ckp bende ni ari2 tp ini lah kenyataannyer..bb..w,pun b slalu marah bb, tp dlm aty b sgt sygkan bb..b mara sbb b terlalu sygkan bb sampai xtaw nk wat pe agi..b bole gle sbb terlalu sygkan bb..b ske klu bb slalu de dkt ngn b, b xdpt terime, b saket aty dan risau sangat klu bb gi kt org len..

bb...

b skrg sedang membina hidup sendiri..b harap sangat bb faham keadaan b..banyak kelemahan b skrg..b xmampu nk wat bb heppy2 mcm couple lain..kdg2 b terase ble tgk org lain dpt jenjalan dengan pasangan mereka tp b xmampu nk wat mcm tu..b cume mampu mengatakan yang b syg bb..itu je yang mampu b jamin..b skrg benar2 berade di bawah...cbe untuk bangun semula..b telan segala yang pahit sehingga b jumpe bb yang benar2 memberi b kekuatan untuk bangun semula..terima kasih pada bb..

bb..

b bukan sesiape pon..tp b ikhlas syg bb..sumpah yang b ikhlas syg bb...b mntk maaf ats segala yang b penah wat pada bb..segala kekurangan b harap bb terime..inilah diri b..b harap,dengan kekuatan yang bb bekalkan pada b dapat menjadi tulang belakang kejayaan b..

bb..

mase kt kg nnti jgn lpe b..jag diri bebaik...ape2 pon b mintak dari bb msj la b setiap hari..walau sibuk camne pun msj la bgtaw..jgn biar b terfikir2 ape yg bb sedang buat...janji dengan b ye syg..

bb..

ni jer yang b nk ckp..b xmampu nk ckp dengan mulut..harap bb maafkan b..dengan care ni jer b dpt luahkan semua..ape2 pon jage diri bb baik2..simpan hati b baik2..b dh serah segala jiwe rage b pada bb..jika xnak pulangkan semula..jgn buang die merate...

your B...

p/s: mengingatkan ak pada si dia..:)

3 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

percintaan x leh harap ngan kesabaran atau mintak org paham.. atau kena banyak menunggu.. setiap org ada hati dan perasaan.. sehari dua mungkin leh paham.. lama lama nnt.. mana leh tahan...

kalo betul sayang.. bagi sedikit masa dan ruang utk bersama.. walau apa keadaan.. susah sesang.. cuba cari kaedah camne utk bersama..

Son Of Rubiah said...

setianya Rel ngan si dia ye ... dari awal berblog sampai skang nama dia juga yang krap moncol ..

Edy Fee said...

blajar mencntai org yang mncntai kite,,( ahaks jiwang lak aku)