Monday, July 19, 2010

sape ko ek??????


~~~urm~~~

sape ko nk ugut2 ak??sape ko nk tentukan hidup ak???sape ko nk tentukan ak kwen ke x??sape ko nk tentukan ak kawen ble ak umo 60???jodoh pertemuan, mati sumer di tangan Allah..bukan kt dlm mangkok tukang sihir ko tu yew...hebat sgt kew tukang sihir ko tu??bagus sgt ke tukang tilik ko tu smpi leh taw mase depan ak???esh...esh..dose besar taw...syirik tu...bek ko bertobat sebelom terlambat..igt dose syirik ssh Allah nk ampunkan...

~~~urm~~~

10 comments:

HairiAks said...

U.. Nape story kita hmpir sama je... Mmg keji org tu.. mmg keji.. i benci dia.. i benci... dia bukan tuhan.. mmmm.. i am so sad... plzz....

@reltzsensei said...

hairi: u pon kne tilik kew???ngn sape??ntahla..sape ntah org tu..memandai tilik2 lak...tilik tuk diri sendirik dhla..klu caye sgt kt bomoh xyah blajar tgi2..gi belajar ngn bomoh jerk agi baek..huh...

HairiAks said...

haha..sia2 je blaja tinggi2... tapi otak letak kat kepala lutut.. sakitt ati i.. sakit sangat2.. sakit.. macam nak sepak je dia tu..

@reltzsensei said...

hairi: urm...sape ek die tu?

HairiAks said...

Buat masa skrg ni.. x mau bagi tau sape... takut dia malu lak.. Kalau dah tak tahan sangat.. I publish je muka dia.. padan muka dia... noty sangat... berani dia kacau i.. dia x tau i ni keturunan apa...

@reltzsensei said...

hairi: hehehe..u keturunan ape ek??hik3..

una said...
This comment has been removed by the author.
una said...

chill bro...hahaa~ korang nie gaduh cam budak kecik...comey je....(^.-)v peace-no-war..!!

Sofi said...

aril: sabau jer .. hisk

EDDYLEBS said...

tak kan ada semua org suka kat kita dalam dunia ni...yg benci kita tetap akan ada sampai mati....lumrah kehidupan...sama gak macam kita kan? mesti ada org yg kita x berkenan..tpi cara penyampaian tu mungkin berlainan la...yg penting sabar....