Sunday, March 14, 2010

kesedihanku tak siape yg tahu...


urm..dunieku yg serba biase..namun padeku ianya unik dan menggembirekan..namun xsumer mengerti akan isi hatiku ini...hati yang sekeping ini mane mungkin mampu untuk membahagiakan berkeping2 hati di luar sane...pernah berkali - kali hatiku ini hancur..berderai..luke jgn citer r..slalu sgt...ak sibuk nk jge aty org..tp kkdg org xpnh nk jg aty ak..disebalik mke aku yg senyum ni sbnrnyer tersimpan seribu kesedihan di dalam aty...masing2 cube menyalahkan aku satu persatu...tp apekan daye ku...ak diam je la...tu yg terbaik..w,pun org yg plg ak syg pon dh mule mencurigai akan kesetiaan ku..smpi sgup die berkate yg " die xbahagia dgn ku "..klu itu yg dh terkeluar dari kata2nyer..ape lagi yg ak mampu lakukan?biarla...biar waktu yang menentukan..w,ape pon..terime kaseh buat die yg ku sayang...byk pengorbanan dan pertolongan yang die telah berikan kpde ku..tp syg..die masih tidak mampu utk memahami jiwe ku...xpewla..ak mmg xmampu nk bls budi baik die..hanye Allah yang berupaya membalasnye...semoga die menemui kebahagian yang die cari suatu hari nanti...amin..urm...

4 comments:

HairiAks said...

Huhuhu.. sedih la i baca post yg ni... mula-mula i ingat syair.. lepas tu macam sajak.. last sekali baru i tahu yang u dlm kesedihan.. ciannya... Ril... bunga bukan sekuntum kat dunia ni.. Klu i lah... patah tumbuh hilang berganti... pergi sorang datang 10 orang..he3.. betul x?

@reltzsensei said...

rie- sajak?ceh..i tgh berduke lare ni..hehehe..ye btol bunge bkn sekuntum...tp i jenis setia r..biarla layu bunge tu..tp i ttp akn jadik kumbangnyer..tp klu masih diberi tmpt tuk hinggap r...alahai..bermadah lak i ni...hahaha

HairiAks said...

Ril.. kalau dah layu wt apa...i pon x sudi r.. baik i cari yg sesegar di ladang.. ada gak faedah.. klu dh layu leh guna ke lagi...huhuhu.. ayat dh mcm bdak bhasa lah pulak..ngeeeee

||| PöJìé PööH ||| said...

alahai sedih dgr..
andai tiada cinta, beundurlah dari situ sebelum lebih terluka..