Monday, August 24, 2009

amukan keliwon...

urm...awal pose yg xde suunn...pe x nyer..ak leh lak ngamuk...( tp baru tahap 1 r...blom tahap dewa agi ) hahaha..sbbnyer...sbb kelancangan molot member aku yg cam longkang n kegatalan awek aku ni menuduh aku mcm2 tnpe usul pekse...pe agi...amukan kliwon pon jadik r..hahha..camne cte nyer tu xyahla korang taw...tp yg nyate sbb molot2 pompuan yg cam longkang haram jadah ni r...yg xreti sensitiviti org len..igtkan nk jadik cool je kt cni..tp apekan daye..kesabaranku dicabar lagi...huhuh..nek seram member2 aku..sabo laye...aku xske ngamuk2 ni..klu aku leh tahan aku tahan lew..klu xleh tahan...naseb korang lew....huhuhu..pape pon..ak mmg jaki tgk setan betine tu...rase nk lempang terajang jer..so skg die pon xberani dh nk tgo aku lagi...lg baek camtu..urm...

No comments: